Вечір-спомин «Я-Україна. Я-Єдності Вічної Мрія. Я козачка твоя, УКРАЇНО!»

 14 жовтня в Підлісненській філії КЗ "Центральна бібліотека" відбувся літературно-мистецький вечір-спомин  «Я-Україна. Я-Єдності Вічної Мрія. Я козачка твоя, УКРАЇНО!», присвячений Раїсі  Опанасівні Кириченко, яка ще за життя  здобула славу берегині української пісні. Цей захід став посвятою, шаною таланту та  життєвій мудрості відомої співачки,  Героя України, народної артистки України, лауреата Національної премії України ім. Т. Шевченка, повного кавалера ордена княгині Ольги, кавалера ордена Миколи Чудотворця «За примноження добра на землі»  Раїси Панасівни  Кириченко. 

Учасники заходу переглянули документальний фільм "Диво осені - квітка остання" (про Раїсу Кириченко)

Звісно,  слухали пісні  і відомі, і маловідомі. У виконанні Раїси Панасівни вони звучали, то гордо, величаво, то тихо і ніжно, то раптом весело і грайливо, як спів чарівної козачки. Звучали на заході відеозаписи відомих пісень співачки «Мамина вишня», «Два крила», «Жіноча доля», «Ой на горі два дубки» тощо. Як гімн любові до Батьківщини прозвучала пісня Раїси Кириченко «Я –Україна».Метою заходу було донести людям, що 18 років тому відхід  у засвіти  Раїси Панасівни став непоправною втратою. Адже її пісня – то пісня душі, щирого серця і безмежної людської любові, її голос – то голос і образ усієї України. 

Я козачка твоя, Україно 
[Текст]: сповідь перед тими, кого люблю і для кого співаю /Раїса Кириченко; літ. запис, упоряд. А. Михайленко. – Полтава, 2003.

У цій книжці співачка розповідає про складний, а часом і трагічний, шлях селянської дівчинки з благословенної Полтавщини до всенародної шани. Крім спогадів самої Раїси Опанасівни, у книжці вміщено найпопулярніші пісні з репертуару артистки, розповіді її друзів про найдраматичніший період у її житті, листи шанувальників та великий блок документальних знімків.