Бібліотечний пікнік "Бібліотека на варті здоров'я"

 

Здоров'я - найбільше багатство людини. Сучасний  світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити, не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися та потурбуватися про себе і своє здоров’я. Здоровий спосіб життя закладає фундамент гарного самопочуття, зміцнює захисні сили організму та розкриває його потенційні можливості. Складові здорового способу життя містять різноманітні елементи, що стосуються усіх сфер здоров’я – фізичної, психічної, соціальної і духовної.

Бібліотеку завжди називали аптекою душі, місцем, де лікують словом та книгою. Говорячи про духовне здоров’я, ми переконані в тому, що саме література – це не тільки задоволення, але й сильний психотерапевтичний засіб.

До Всесвітнього дня здоров’я Підлісненська філія КЗ "Центральна бібліотека" запросила наймолодших читачів на бібліотечний пікнік "Бібліотека на варті здоров'я".

Активності відбулися на подвір'ї. Руханки від наших юних бібловолонтерок Іванки і Анжеліки, рухливі ігри, бадмінтон, фрізбі, змагання на скакалках - зарядили учасників бадьорістю та гарним настроєм. Бібліотекарка провела інформхвилинку "Книга-психотерапевтичний засіб". І звичайно каша з вогнища! Хіба все це не оздоровлює? Запрошуємо і вас до бібліотеки!